Se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi.


Autor: Vasile Adelina Genunchiul este una dintre cele mai importante articulații ale corpului. Pe lângă rolul determinant pe care îl are în deplasare, oferă deopotrivă stabilitate și rezistență pentru menținerea întregii greutăți a corpului.

se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi renunțarea la fumat doare articulațiile

Tocmai de aceea propria lui stabilitate, rezistență și flexibilitate sunt esențiale pentru ca noi să putem merge, alerga, sări sau desfășura multe alte mișcări. Potrivit Academiei Americane a Chirurgilor Ortopezi, milioane de pacienți se tratează de astfel de afecțiuni fracturidislocări, luxații sau rupturi de ligament. Toate acestea ne conduc la o întrebare: cum menținem sănătatea genunchilor? Este vorba despre o combinație de părți de susținere și părți în mișcare: oase, cartilaje, ligamente, tendoane și mușchi.

Dupa aceea, puteti sa experimentati: durere, mai ales cand zona este atinsa umflatura dificultate la miscarea genunchiului sau incapacitatea de a-l misca intr-o gama completa de miscare senzatia de blocare a genunchiului sau de prindere sentimentul ca genunchiul cedeaza sau nu ofera suport De asemenea, puteti simti o senzatie de alunecare sau pocnire, care este, de obicei, o indicatie ca o bucata de cartilagiu a devenit libera si blocheaza articulatia genunchiului. Dureri la genunchi Durerile de la genunchi sunt foarte frecvente. Pot aparea din senin, dupa un meci de tenis, o plimbare lunga sau un accident. Unul dintre cele mai frecvente motive pentru durerea genunchiului este o ruptura de menisc.

Lor li se alătură însă un al treilea os, rotula. Oasele sunt ținute în contact unul cu celălalt prin ligamente, în timp ce mușchii se dezvoltă pe oase și se prind de acestea prin tendoane. În fond, mușchii sunt cei care acționează tendoanele și pun oasele în mișcare.

Prin urmare, toate aceste componente sunt esențiale pentru buna funcționare a genunchilor.

Se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi. Luxatia de rotula - cauze, simptome, tratament si recuperare - Dr.

Revenind la sănătatea genunchilor, bolile sau accidentările sunt principalii factori perturbatori. Artrita, de pildă, este cea mai frecventă boală a genunchiului.

Termenul acoperă însă, pe lângă sensul de bază acela de inflamare a articulațiilormulte alte probleme. De cealaltă parte, rănile pot apărea brusc, ca urmare a unei accidentări, sau în timp, ca urmare a unor mișcări necorespunzătoare ce deformează articulația genunchiului. Indiferent de natura problemelor, prevenția lor trebuie tratată cu maximum de seriozitate deoarece afecțiunile genunchilor pot avea impact direct asupra calității vieții.

Exercițiile recomandate în mod regulat pot fi clasificate astfel: exerciții de mișcare — pentru ameliorarea rigidității și menținerea funcționalității normale a articulației; exerciții de fortificare — pentru creșterea forței musculare și angrenarea mai ușoară a articulației genunchiului; exerciții de rezistență — pentru îmbunătățirea sistemului cardiovascular și controlul greutății, acesta din urmă având efect direct asupra funcționalității genunchilor.

se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi tratament de unguent pentru osteochondroză cervicală

Pentru persoanele care nu au niciun fel de probleme cu genunchii, astfel de exerciții pot fi practicate independent. În cazul unor afecțiuni deja existente, este foarte important să se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi facă un control medical și să se stabilească programul de exerciții fizice sub îndrumarea unui specialist.

Cum menținem sănătatea genunchilor?

Îndoiți celălalt picior ridicând călcâiul către posterior și apucați încheietura gleznei cu mâna de pe aceeași parte. Trageți ușor în sus de gleznă până începeți să simțiți o ușoară întindere în zona din față a coapsei, la piciorul îndoit. Pentru bicepsul femural partea din spate a coapsei : Așezați-vă în fund, cu un picior întins la nivelul solului, ușor în lateral, și cu celălalt îndoit în lateral.

Așezați mâinile sub genunchiul picioriului întins și aplecați-vă ușor în față, până simțiți o întindere ușoară în zona inferioară a coapsei. Mențineți spatele drept în tot acest timp. Pentru tricepsul sural partea din spate a gambei : Așezați-vă în fața unui perete și proptiți-vă mâinile de zid.

Durerea de genunchi - de ce apare si cum poate fi tratata

Aduceți un picior în față și flexați-l ușor, în timp ce îl mențineți pe celălalt mai în spate, drept, cu talpa lipită complet de sol. Flexați ușor genunchiul adus în față până începeți să simțiți o întindere ușoară a tricepsului sural la piciorul ținut în spate. Activitatea fizică moderată are un efect benefic în prevenția afecțiunilor genunchilor. Tot mișcarea este recomandată și pentru a slăbi și a ajuta și mai mult genunchii.

FISURA SI RUPTURA DE MENISC

Cu toate acestea, nu orice tip de efort sau orice sport are efecte benefice. Practicată în mod necorespunzător sau atunci când forma fizică nu permite, mișcarea poate face mai mult rău decât bine. Mersul pe jos — este o formă moderată de mișcare, recomandată celor care au probleme cu articulațiile sau cu greutatea; efectuat corect are și un efect cardiovascular benefic și prezintă avantajul că intensitatea lui poate fi ajustată de fiecare în parte, până la articulația degetului mijlociu al mâinii stângi doare nivel confortabil.

Alergatul — deși preferat de foarte multă lume, alergatul este problematic din cauza șocurilor pe care le poate crea la nivelul articulațiilor.

Se recomandă practicarea lui cu măsură și, neapărat, folosind branțuri care absorb șocurile.

  • Exacerbarea artrozei genunchiului
  • Dureri articulare la vârstnici. tratament
  • Inflamație musculară în jurul articulației

Ciclismul — este o activitate îndeosebi benefică articulațiilor, dar și sistemului cardiovascular; însă pentru a experimenta beneficiile mersului pe bicicletă este esențial ca mușchii să fie lucrați echilibrat și, mai ales, ca dimensiunile bicicletei să fie adaptate conformației fizice a ciclistului.

Înotul — este un sport aproape ideal prin presiunea extrem de mică pe care o pune asupra genunchilor, în timp ce beneficiile cardiovasculare pe care le aduce sunt imense; singurele persoane care ar trebui să îl evite sunt cele care suferă de dureri de rotulă sau tendinită patelară.

  1. Pe lângă rolul determinant pe care îl are în deplasare, oferă deopotrivă stabilitate și rezistență pentru menținerea întregii greutăți a corpului.
  2. Artroza necrovertebrală cum se tratează
  3. Cum să tratezi pastile de artroză a gleznei
  4. Tratamentul care face minuni impotriva durerilor de genunchi Se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi.

Fotbalul — este un sport care nu aduce probleme genunchilor mai mult decât o fac alergările, cu condiția evitării tackling-urilor intervențiile dure de deposedare a adversarului de minge.

Și în acest caz utilizarea echipamentului special este necesară, se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi fel ca antrenamentele periodice de menținere a condiției fizice.

Se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi Măsuri generale de protecție a genunchilor

Baschetul — este un sport mai solicitant pentru articulații, în comparație cu fotbalul; principala problemă o reprezintă riscul de a ateriza într-o poziție inconfortabilă după aruncările la coș. Orice intervenție mai agresivă a unui adversar poate produce și ea afecțiuni locale ca urmare a mișcării bruște a articulației. Schiatul — reprezintă unul dintre cele mai periculoase sporturi și necesită o pregătire fizică sistematică înainte de intrarea pe pârtie.

Unul dintre secretele lui constă în flexarea corectă a genunchilor. Totodată, acest aspect mărește considerabil riscurile, pentru că foarte multă lume fie nu cunoaște, fie ignoră pozițiile corecte, de aici și numărul foarte mare de accidente asociate acestui sport. Pentru cele mai multe sporturi, echipamentul de protecție include, pe lângă pantofii special concepuți pentru un anumit tip de efort și fașele elastice, respectiv genunchierele.

Durerea de Umar - Anatomie si Afectiuni

Fașele elastice oferă stabilitate articulațiilor, prevenind mișcarea inoportună în lateral a genunchiului, dar și mușchilor, prevenind anumite întinderi musculare. Genunchierele oferă în schimb rotulei protecție sporită împotriva șocurilor mecanice. Cu toate acestea, alimentația este și ea asociată, într-o anumită măsură, acestui capitol.

se prinde în articulația genunchiului cum să tratezi armata de dureri articulare